Tuesday, November 16, 2010

Microsoft Office Pro 2010 Full Activation


Hahaha... akhirnya aku dapat jugak mencuri barang-barang "pejabat" yang tak berapa mahal ni. Walaubagaimanapun aku akan terus mencuri kekayaan orang-orang yang terlebih kaya macam Bill Gates dan kawan-kawannya.

Terkejut aku bila nak sambung balik taip zine selepas menghadapi beberapa masalah terhadap lappy tahun 2000 ni. Hahaha.... memang banyak masalah. Mula-mula USB, ada 4 soket USB 2.0, semua "burn", kena bantai external USB guna PCMCIA card. AKu rasa ramai yang tak tau dan tak pernah jumpa agaknya. Tapi takpe, takde faedah pun, sebab lappy sekarang ni dah xde soket PCMCIA/firewire lagi dah. Habis problem USB, datang pulak 'tsunami skrin biru'. Hahaha... korang mesti tau sebab apa kan? Menangis airmata darah aku camni, motherboard burn? TIDAK!!!!

Dah bengong la agaknya CPU 1.7Ghz aku ni, maklumlah Pentium M VI hahaha.... orang dah i7 dah iye tak? Camnepun aku kena tetap bersungguh-sungguh selamatkan nyawa lappy buruk ni dengan melakukan CPR. Dah settle? Belom lagi, datang pulak problem lain, masalah tak boleh format guna windows. Mana nak cari boot CD untuk lappy tahun 2000 ni. Kalau ada pun, kena selongkar bawah katil Bill Gates kalau adik dia ada sorok dulu.

Haha... Kerosakan mengajar kita... aku try cari 'ghost', mana la nak cari, kepala dah blur/blank. Last-last jumpa la satu mamat software ni, namanya Spotmau Powersuite 2009. Terbaik dari kandang... yeah! Boot screen lawa siot.. ada kaler2 lagi... Settle dan tido.

Hari ni aku bukak lappy dengan penuh semangat Waja, wira, satria, kelisa dan kancil 660 EZ, aku bukak MS office 2010. Bedebam! "Enter Product Key". Adoi, satu lagi problem. Kene mandi bunga la jawabnya lappy aku ni.

Dari pagi-pagi bertongkat lagi aku dah online untuk search apa yang sesuai untuk melengkapkan hidup aku sebagai seorang "artis" dengan adanya MS office. "Cepat, Mesra dan Betul". Waktu aku taip ni adalah 30 minit selepas aku "crack" MS office 2010 aku dan telah menjadi salah seorang pencuri!

Bukannya apa, aku dah try banyak produk (wah.. wah.. dah macam iklan slim plak), macam star office, adobe office, avira office, nod32 office, officeforge, acid office studio, office maker, nero officeyahoo office, officebook, officespot, calcoffice, noffice, autoffice, cad office dan pelbagai office lagi dan inilah yang sekarang nih aku rasa yang tersesuai untuk aku guna.

Ok, aku nak sambung menaip zine sambil makan keropok popo, disini aku nak kongsi laluan jahat aku untuk korang download "cracker" office 2010.

Microsoft Office Pro 2010 Full Activation
1.0MB sahaja laju+jahat.

No comments:

Post a Comment

Latest Events - We Make Zines

Scenezine Circle's Notes

Sub-News