Thursday, November 18, 2010

Out of curiosity?

"And out of curiosity, if you have a sex vagina and a birth vagina, does that make you biginal? And if you just have one big cavernous vagina (Cali) what does that make you? Pieclops?'" -Groomz

Haha... Hari ini aku diibaratkan seperti baru dilahirkan semula. Aku pun layan pelik, baru semalam join We Make Zine, ok, sebagai newbie aku ajakla mata aku jalan-jalan pusing social network tersebut. Bagus, simple dan laju. Facebook alike la dengan menggunakan platform Ning. Bagus jugak iye.. aku pernah guna rangkaian ning sebelum ni namanya spruz.com. Tapi suck la spruz ni, tau nak kutip duit jer. Lagi satu masalahnya nak buat payment website US$ 9.95/month guna mastercard, tapi tak accept Malaysia, senang kata outside US la. Ini yang menjadi kesakitan di hati aku. Frust menonggengla berserta ribut dan petir dengan garangnya. Bila ditanya di forum, dia suruh guna 'support ticket'.. Fak! Aku ingatkan chat online dengan admin, tapi chat online dengan 'robot'. Aku tanya lain dia jawab lain, last2 aku taipla fak u! Last2 sekarang ni aku terpaksa let it go site aku tu dengan data 420 members pergi begitu sahaja tanpa ada sebarang back-up. Lantak....

Balik kepada We make Zine, sebagai newbie, jadi macam tongong la nak gunakan, so aku testla add friends dan aku lupa untuk tuliskan sebarang mesej kat situ. Haha... dapatla reply friend request dari kawan tu, "out of curiosity". Dia pun pelik, tetiba jer aku add dia, padahal bukan tau sapa pun. Aku gelak sorang2 je la. Ada zine best, hehe... "Pretty Pussy", jangan bajet zine sex, haha, zine yang membawa mesej menjaga kebersihan diri dan kesihatan wanita, kira Riot Grrtl la ni.

Kemudian antara lain tentang SceneZine Circle Fan Pages. Actually takder aper yang menarik, just nak cari kawan-kawan penulis, mana tau senang-senang boleh ajak "naik" omnibus. Setakat ni baru 3 fan. Ok la tu, dah boleh buat kolektif dah. Hehehe....

Alamak! tengah asyik menaip, lupa pasal download, ala rugi2... hari ini wi-fi kat sini speed 1000kbps! Movie, movie dan movie!!! Haha... Direct download tu... Free lagi! Hanya menelan masa 20 minit-40minit untuk movie sehingga 4Gb! Nak tahu area mana? Especial untuk individu yang berada di lingkungan 30M dari hutan bandar, JB. baik sungguh hati tuan punya line. Buka dan derma, kempen wi-fi untuk hari ini.

So, untuk aku terus menyambung perjuangan OOC aku ini, haha, nak layan banyak client dalam satu masa, wi-fi, WMZ,Movie ++, kat sini aku sampaikan beberapa link yang dapat kita pelajari hari ini. Haha.. jadi cikgu kejap.

1. Download Gygan Download Client - Satu client direct download yang percuma, daftar tanpa perlu verify email. Boleh search terus dari client tanpa perlu integrasikan dengan browser internet anda.

2. Dapatkan IDM Full + Crack Ver 6.xx di Gygan Client.

3. nanti aku sambung. EMERGENCY!!!!

No comments:

Post a Comment

Latest Events - We Make Zines

Scenezine Circle's Notes

Sub-News