Saturday, October 2, 2010

FURTHER GO TO THE BACK




Agak gagap, bila nak kembali menulis zine. Terkenang balik kat zine bila aku taip-taip untuk siapkan assignment dan buat research untuk siapkan log book. Dulu takde PC, typewriter pun xboleh blah, kejap keluar tulisan kejap tak keluar. Nak beli karbon, mahal sangat, sebagai alternatif, gunakan kertas karbon, xboleh kasar2 masa handle kertas tu, takut koyak. Agak2 xde modal jugak, apa lagi, pakai tangan la. Tapi kalau tulisan cantik takpe, dah macam tulis guna kaki jer kat zine kesayangan aku tu. Terpaksalah saving, pergi cc paling murah di Kluang, "Harith Internet Cafe", RM1 sejam dan printing pun murah, masa tu la. Sekarang kena tanya diorang la. Lagipun aku dah lama sangat tak bercampor masyarakat punk ni. Itu yang jadi makin kurang informasi. Selain internet, aku harap teman-teman dalam network bisa membantu.

Anyway, kalau korang ada apa-apa material kering yang hendak dikontribusikan dalam makalah yang tak seberapa ini dan dalam masa yang sama ingin membantu industri zine diy ni. Bolehlah forwardkan ke e-mail aku.

2 comments:

Latest Events - We Make Zines

Scenezine Circle's Notes

Sub-News